تبلیغات اصل مهم و اساسی برای افزایش فروش یک کسب و کار است. فروش، حلقهی گمشدهی پروسهی تولید تا مصرف است و اگر شما بهترین محصول را داشته باشید اما نتوانید آن را به فروش برسانید، شکست خواهید خورد. برای رسیدن به فروش مناسب و داشتن یک کسب و کار موفق، چارهای به جز استفاده از تبلیغات و بازاریابی ندارید! تبلیغات باعث میشود مشتریان شما را ببینند و دیده شدن ابتدای راه موفقیت یک محصول است. دوران بازاریابی سنتی که فردی تلفن به دست میگرفت و محصول را به دیگران معرفی میکرد تمام شده و اکثر مردم دیگر به این تماسها وقعی نمینهند. استفاده از هدیه تبلیغاتی روش نوین و جدیدی است که مزایای بسیاری برای تبلیغ کالا یا کسب و کار دارد. طبق اعلام انجمن هدایای تبلیغاتی امریکا (PPAI) بیش از ۶۰ درصد مردم نام و سایر مشخصات شرکتی که هدایای تبلیغاتی آن را دریافت کردهاند را به خاطر دارند. در این مقاله قصد داریم به مزیتهای استفاده از هدایای تبلیغاتی بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.
۱- شناخته شدن برند شما در همایش و نمایشگاهها
در همایشها و نمایشگاهها، معمولاً برندهای زیادی حضور به هم رساندهاند. تعداد زیاد برندها باعث میشود افراد و مشتریها نتوانند تمام کسب و کارها را به دقت ببینند و به ذهن بسپارند. شما باید کاری فراتر از حضور در این نمایشگاهها برای جلب توجهات به خود انجام دهید. یکی از این کارها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. زمانی که شما هدایایی تبلیغاتی به بازدیدکنندگان خود میدهید، آنها در خانه نیز با نگاه کردن به آن هدایا به یاد شما میافتند. این هموار جلوی چشم بودن باعث تثبیت خاطرهی شما در ذهن افراد میشود. فایدهی دوم آن است که وقتی فردی با بگ هدایای تبلیغاتی شما که نام و مشخصات برندتان روی آن قرار دارد در نمایشگاه حرکت میکند، سایر افراد نیز لوگو و برند شما را میبینند و به بازدید از شما ترغیب میشوند. در واقع هر فرد با گیفت تبلیغاتی شما یک بازاریاب برای شماست. این مورد باعث شناختهتر شدن برند شما در همایشهایی که حضور دارید میشود. سررسید، تقویم، ماگ و جاکلیدی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خوب و ارزان برای شما هستند.
۲- تبدیل مشتریهای فعلی به مشتریهای وفادار
وقتی که فردی هدیهای میگیرد، حس خوشایندی پیدا میکند. همهی ما دریافت هدیه، تخفیف و وسایل بهدردبخور رایگان را دوست داریم! این احساس خوب و هم چنین همواره جلوی چشم بودن هدیهی شما باعث میشود مشتری وفادارتری نسبت به سابق داشته باشید. میتوانید از محصولات خودتان برای هدیه دادن استفاده کنید. این امر هم باعث معرفی سایر محصولات میشود و هم باعث میشود مشتری در صورت نیاز به آن، از شما خرید نماید. سعی کنید از هدایای تأثیرگذار و هدایایی که استفادههای زیادی دارند استفاده کنید.
۳ – این روش تبلیغاتی بسیار ارزان است
تهیه هدایای تبلیغاتی و استفاده از آنها برای بازاریابی روشی بسیار ارزان است. ممکن است بخواهید از محصولات خودتان استفاده کنید که در این صورت قیمت تمام شدهی محصول تنها هزینهی شما خواهد بود. اگر قصد دارید از هدایایی مثل ساک دستی تبلیغاتی، خودکار یا دفترچه یا سایر هدایای تبلیغاتی استفاده کنید نیز به دلیل خرید عمدهی این وسایل، هزینهی کمی پرداخت خواهید کرد. این در حالی است که ارزش هدیه برای مشتری دریافت کننده بیش از مقداری است که شما هزینه کردهاید، زیرا او محصولی مثل خودکار را مانند شما به صورت عمده خریداری نمیکند. هدیهی شما حتی می تواند یک بسته خوراکی خوشطعم در بستهبندیای با برند شما باشد! این روش بهخصوص اگر با قشر کودک و نوجوان سروکار دارید روش جذابی است. برخی از صاحبان کسب و کار تصور میکنند باید حتماً یک هدیهی لوکس بدهند. اگر در یک همایش یا سمینار با حضور افراد شاخصی که میتوانند خریداران عمدهی محصولات شما باشند حضور پیدا کردهاید و بودجهی مناسبی نیز در اختیار دارید، چرا که نه؟ اما اگر میخواهید به مشتریان معمولی هدیه بدهید یا بودجه زیادی در دست ندارید، از دادن هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت غافل نشوید. برای مثال اگر تولیدکننده اسباب بازی هستید، یک صفحه مار و پله که شرکت شما را تبلیغ میکند کادوی تبلیغاتی مناسبی برای بچههاست تا عاشق اسباب بازیهای شرکت شما شوند.
از چه شرکتی هدایای تبلیغاتی بخریم؟
یکی از شرکت های پیشرو در زمینه هدایای تبلیغاتی، شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است. این شرکت وارد کننده و تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی است. برای ارتباط با این شرکت با شماره ۰۲۱۸۸۳۰۸۴۴۰ تماس بگیرید و یا به سایت پیشکش گیفت مراجعه کنید.
اولین دیدگاه را شما بنویسید